Alla inlägg den 3 september 2011

Av Petra - 3 september 2011 18:15


   Jag var på Ikea häromdagen,det händer inte ofta att jag kör dit men nu skulle jag dit, tanken var att jag skulle ha någonting att ott ordna upp och organisera ibland alla mina pryttlar, När vi kom dit så fastnade jag vid gardroberna där var ju ofantligt många lösningar, tom till oss som då bara har liiiiten plats till kläder och annat nödvändigt,jag insåg såsmåningom att det här kunde jag ju inte köpa nu då det inte fick plats i bilen,attans jäkla skit där hade jag tillbringat hur mkt tid som helst så resten av varuhuset fick jag i princip springa igenom, sen är jag tvungen att köra dit en gång till med släp, suck jag som inte är jätteglad för att ränna i dessa stora varuhus. men på textilier var jag bara tvungen att stanna till ett slag och se vad jag hittade, ett tyg med en massa fina färger, det blev inhandlat några meter av detta och jag tänkte att jag skulle sy någon form av gardin av det, jag blir glad av detta tyget kanske skulle jag drapera det i hela huset....hmmmm kanske blir det för mycket, vi får se vad det månne bliva av det..........

Ovido - Quiz & Flashcards