Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Petra - 23 juli 2011 22:50

 


Vad finns det att säga ? ingenting som kan trösta eller läka de sår som vårt grannland har drabbats av, istället tänder jag ett ljus för dem och har de i mina tankar.

Av Petra - 23 juli 2011 09:15

  Saga

 

Idag ska Saga och jag börja klickerkurs och det ska bli himla roligt, Saga och jag har tidigare gått på brukdhundsklubben, vi har gått valpkurs och lydnadskurs, men aldrig jobbat med klicker. Klickerkursen ska vi inte gå på brukshundsklubben utan på possitiv hundkraft där de jobbar mycket med possitiv förstärkning, mycket mer än på bruks, vad jag minns ialllafall.


  Bamse

 

Bamse som då är en Lancashire Heeler är yngsta dotterns hund, de har tidigare gått Agillity på brukshundsklubben, Nicole blev sugen på klickerkurs hon med så Bamse och Nicole kommer oxå att gå klickerkursen, förhoppningsvis är det något som båda kommer att tycka är kul.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards