Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Petra - 20 juli 2014 12:58

Idag har vi varit och hälsat på Herr Svart, Anzo som har Svaren hemma hos sig över sommaren har ju farit iväg på semester och då lovade jag att jag skulle titta till honom, han ser ut till att ha det riktigt gott, lite sommar småfet slappe slöande i sommar hagen. Det var faktiskt riktigt roligt att se han igen, stollepären, social och kelen var han lill killen......lite sällskapssjuk kanske.

Väldigt sällskapssjuk.

Mr Herr Svart.

Av Petra - 20 juli 2014 10:56

Jag har haft ett recept liggande med ett majsknäcke som jag tänkt att jag skulle testa att göra och idag äntligen tog jag tag i det och gjorde en sats, det var superenkla att göra och helt fantastiskt goda.......helt i min smak, här kommer att bakas mängder av dessa, de är bannemig så goda att det inte finns någon anledning att ha någonting på dem, ät dem som mellanmål, snacks ......supergoda.

Ovido - Quiz & Flashcards