Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Petra - 19 juli 2014 12:06

Sitter i trädgården, virkar på Inas topp och njuter av mina sista lediga dagar innan det är tid för jobb igen, snart kommer Esther och Milo sen är det full rulle

Av Petra - 19 juli 2014 09:05

Idag får vi härligt besök av min brorsdotter och min fd svägerska, superkul ska det bli, jag kan ju tänka mig att Milo får fullt upp med alla djuren, det ska också bli härligt att träffa Esther, det var ju ett tag sedan, man säger ju alltid att nu måste vi försöka träffas mer regelbundet men tiden......tiden räcker ju aldrig, eller så är det helt enkelt en prioriteringar, eller? Jaja idag kommer dem och det ska vi njuta av.

Av Petra - 19 juli 2014 08:33

<a href="http://bloglovin.com/blog/2713336/?claim=tfxmdxcgzap">följ min blogg med bloglovin</a>

Ovido - Quiz & Flashcards